איך יוצרים הכנסות מהבית דרך איביי

לאחר ההתפתחות המטאורית של האינטרנט ובעיקר של הסחר האלקטרוני ואתרי הסחר האלקטרוני המובילים כמו למשל איביי, אטסי ואמזון, רבים מהאנשים בעולם קפצו על ההזדמנות לייצר מהכיסא שלהם בבית הכנסה נוספת או עיקרית מהבית. חלקם אף הפכו הכנסה זו לעסק של ממש המייבא ומוכר מוצרים. משפט מפורסם בתחום מתקשר לאחד מפלטפורמות הרווח הניתנות באתרים מסוג זה והוא אנשים הקונים בזול מאוד ומוכרים בזול ומרוויחים את ה"מאוד".

איך אנשים מרוויחים כסף באינטרנט מאיביי:

ישנם סיפורים רבים על איך אנשים בעולם מרוויחים כסף מאיביי. יצואנים, סוחרים ובעלי עסקים רבים מוכרים סחורה באיביי כערוץ פרסום נוסף עבור מוצריהם או אפילו עיקרי/יחיד.

 

חלק מהאנשים מרוויחים כסף מאיביי ממכירות של פריטים ישנים שמצאו בביתם ואין להם צורך בהם. חלק יצרו קשרים עם ספקים והפכו למה שנקרא בשפה המקצועית "ברוקרים" (אנשים הקונים בזול מאוד, מוכרים בזול ומרוויחים את המאוד) חלק מהאנשים הם כאמור אותם בעלי עסקים או עצמאיים אשר מייצרים ומוכרים את הסחורה שלהם דרך הפלטפורמה העצומה הזו. בנוסף לכל אלה, קיימים גם אנשים צנועים יותר אשר מעוניינים בסך הכול בהכנסה נוספת ומוכרים פרטי אספנות או עבודות יד שיצרו.

לאורך השנים האחרונות סופר על מכירות הזויות שנעשו באיביי כמו למשל מוכר בלגי שמכר "כלום" וקיבל על זה כמה עשרות דולרים. מישהו שמצא חבל ישן בים והוציא אותו למכירה בטענה שזה חבל ספנים ונמצא לו קונה. שערות של בריטני ספירס, מכירות של במבה, ביסלי וחטיפים נוספים ואפילו מנות חמות נמכרו באיביי.

אז אם אתם שואלים את עצמכם כיצד אתם יכולים להרוויח כסף באינטרנט מאיביי כבר מהיום הינה מספר דרכים לעשות זאת:

1. בדקו אם יש לכם בבית חפצים שאינם צריכים: מוצרים ישנים, צעצועים שלא בשימוש, מוצרי יד שניה, חלקי חילוף אלקטרוניים, מכשירי חשמל וכו'…

2. צרו קשר עם ספקים באיביי או מחוצה לו והציעו לו למכור את המוצרים שלו בטענה שאתם יודעים כיצד לגרום ליותר אנשים להיחשף למוצרים שלו. בקשו עמלה מכל מוצר שנמכר.

3. אם יש לכם תחביב בהכנת תכשיטים או דברים קטנים בעבודת יד או אוסף מסוים תוכלו גם כן להוציא אותו למכירה.

4. תוכלו להשתמש בשיטת הברוקרים – לקנות בזול ולמכור במעט יקר יותר.

הוסף תגובה