איך למנף את הידע של רופא מומחה באינטרנט בעזרת אתר מקצועי

איך למנף את הידע של רופא מומחה באינטרנט בעזרת אתר מקצועי

במציאות בה קיים צמא כה רב מצד הגולשים למידע רפואי, וכאשר חלק נכבד מהחיפוש אחר מידע רפואי מגיע למפגש רופא-חולה, לאחר שעות של הפלגה ללא מצפן בים המידע האינטרנטי – למה שלא תהיו אתם-עצמכם מקור המידע בתחומכם? כמה דרכים למינף הידע המקצוע של רופא מומחה באינטרנט הנוכחות המקצועית שלכם באינטרנט, כרופאים, היא מצב קלאסי של win-win:

  • החולים, המתעניינים וצרכני המידע הרפואי בתחומכם – יזכו במקור מידע מקצועי, מדויק, אמין ואחראי
  • המטופלים שלכם – יזכו במענה מקצועי בעל נופך אישי, שיחזק את תחושת הביטחון שלהם בכם, כרופאים מטפלים, וירחיב את בסיס האמון של מפגש החולה-רופא ביניכם
  • ואילו אתם – תזכו באפשרות לגעת, להשפיע ולסייע למעגל עצום של צרכני מידע רפואי ובריאותי, ובה-בעת, למנף את הידע המקצועי שלכם לשם הרחבת מעגל המטופלים בקליניקה הפרטית.

מרובע הזהב של הנוכחות המקצועית באינטרנט

עבור מומחים בתחומם, מעמיד האינטרנט ארבעה כלים שיווקיים באמצעותם ניתן להגיע לקהלי יעד מעוניינים ולמנף את הידע המקצועי לקידום מקצועי, מכירות ורווחים:

  • ניהול פורום
  • רישום באינדקסים
  • ניהול בלוג
  • הקמת אתר מקצועי-אישי

ניהול פורום רפואי/בריאותי באינטרנט – מה יוצא לכם מזה?

פורום רפואי הוא חלק מאתר או אתר שלם, בו יכול כל גולש לשאול שאלות, ולקבל מענה מפי המומחה המנהל אתהפורום. פורומים בנושאי בריאות ורפואה מנוהלים בדרך כלל על ידי רופאים, המגיעים לתודעה רחבה בקרב ציבור הגולשים,וזוכים לחשיפה ללקוחות פוטנציאליים.

שם המשחק בפורומים הוא "יחס אישי", שהרי המידע כשלעצמו נמצא בשפע… הבעיה היא, שבמרבית הפורומים מי שמקבל את מירב הפוקוס הוא האתר המארח, והרבה פחות מכך (או בכלל לא) הרופא, המשקיע שעות רבות ממרצו ומיכולותיו המקצועיות.
צאו וחשבו: באתר בו למעלה מ- 100 פורומים בנושאי בריאות ורפואה – האם באמת יכול הגולש להתרשם מהרופא העונה, עד כדי כך שיטריח עצמו לקליניקה הפרטית שלו דווקא?

רישום באינדקסים רפואיים באינטרנט- חשוב, אך לא מספיק

הרישום באינדקסים רפואיים הוא ללא ספק "must", אבל המינוף העסקי שהם מציעים הינו מוגבל בהיקפו. כאשר שירותי הרפואה הינם חלק בלתי נפרד משוק תחרותי עתיר שחקנים – האם מישהו חושב ברצינות שרישום בחלופה האינטרנטית לספר הטלפונים העסקי, יזרים לקוחות לקליניקה הפרטית שלו, או ייצור בידול אמיתי בינו לבין נותני שירות מקבילים בתחומו?

ניהול בלוג באינטרנט

בלוג הוא מעין יומן אישי באינטרנט, הנכתב בדרך כלל בגוף ראשון ובשפה בלתי פורמלית, ומתמקד בתיעוד של חוויות, דעות אישיות והתרשמויות. אווירת ה"סחבקיות" האופיינית לבלוג מעצם טיבו, אינה יאה לפלטפורמה רצינית, סמכותית ומעוררת אמון, הנדרשת בהעברת מידע שעניינו לא אחת חיים ומוות.

האמפתיה והאכפתיות המהווים חלק בלתי נפרד מהקשר רופא/מטופל, אין פירושן פריצת גדרות ו/או לוויתור על הסמכותיות וה"דיסטנס", החיוניים לטיפול ענייני ומקצועי מצד הרופא, כמו גם לתחושת הביטחון וההערכה מצד המטופל.

אתר אינטרנט מקצועי-אישי – הבמה המקצועית האישית שלך

המענה האולטימטיבי לפרסום מקצועי-אישי באינטרנט הוא אתר מקצועי ייעודי:

  • אתר אינטרנט מקצועי לרופא מומחה, יאפשר לך – הרופא/ה המומחה, להזין מידע מקצועי עדכני, דינאמי ובר-בחירה ושליטה, שיהיה זמין לגולשים מתעניינים בכל עת, גם כאשר הקליניקה סגורה
  • אתר אינטרנט מקצועי לרופא מומחה, ימנף את הידע המקצועי שלך – הרופא/ה המומחה, כמקור מידע בר סמכא בתחום עיסוקך, תוך שילוב אופטימלי של מתן מענה לגולשים, מחד, והפיכתם למטופלים/לקוחות פוטנציאליים בקליניקה הפרטית.

קרא עוד על בניית אתר לרופא מומחה

הוסף תגובה